ipekce

Monday, January 22, 2007

TEK GECELİK İLİŞKİ İLE HAMİLE KALANLAR UTANSIN.


Sperm bankasına başvurarak hamile kaldığını açıklamasıyla gündem yaratan oyuncu Leyla Kömürcü, zor günler yaşadığını söyledi.Hamileliğini reklam aracı olarak kullandığı iddia edilen genç oyuncu, “Gerçek dostlarım beni sırtımdan vurdu. Eğer reklam yapmak isteseydim kanal kanal dolaşırdım. Karnımda bir bebek taşıyorum insanların bana saygısı yoksa, karnımdaki minik bebeğe saygıları olsun” dedi.

Türkiye’de sperm bankasına başvurarak hamile kalan tek kişinin kendisi olmadığını belirten Kömürcü; “Gidip bir erkekle tek gecelik ilişki kuran, ardından da hamileyim diye ortaya çıkan kadınlar var. Bunları yapanlar yargılanmıyor da ben neden yargılanıyorum. Eğer yasaksa etrafta bir sürü gayrimeşru çocuk var. O zaman bu çocukların annelerine de yasal işlem uygulansın” dedi.


Yunanistan’ın Mikanos Adası’na tatile gittiklerini doğrulayan Leyla Kömürcü; “Bir grup arkadaşımla birlikte tura gittik. Ama kamuoyunda beni bu tatil nedeniyle erkek düşmanı gibi gösterdiler. Benim dört yıldır sürdürdüğüm bir ilişkim vardı, gösterilmeye çalışıldığı gibi bir erkek düşmanı değilim” dedi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home